Tanulmányok
Tanulmányok
21. évfolyam (2024)
- 2. szám: MI ÉS AZ MI. MESTERSÉGES INTELLIGENCIA ÉS OKTATÁS
BOKOR TAMÁS: A mesterséges intelligencia társadalmi fogadtatása: morális pánik vagy félelem az ismeretlentől? DOI: https://zenodo.org/records/12820205
- 1. szám: JÁTÉK- ÉS OLVASÁSPEDAGÓGIA
ADORJÁNI ORSOLYA: A "kütyüvilág" nemzedék olvasóvá nevelése óvodás kortól DOI: https://zenodo.org/records/11079147
20. évfolyam (2023)
- 4. szám: LÉLEKTŐL LÉLEKIG
SZABÓNÉ LÁSZLÓ LILLA: A hittanoktató növekedése a hitben DOI: https://zenodo.org/records/11002514
SIBA BALÁZS: A példaképek, értékek és rítusok jellemformáló ereje
THOMA LÁSZLÓ: Mennyiben lehet a hittanóra a lelki gyógyulás tere? A terapeutikus valláspedagógia hasznos szempontjai
SZÁSZI ANDREA: A rezilienciafejlesztés lehetőségei a hittanoktatásban – szempontok és gondolatok
SZABÓ-RÁCZ VERA: A lelkigondozói szolgálat lehetőségei és kihívásai napjainkban, egy iskolalelkész tapasztalatai és útkeresése a fiatalok között
- 3. szám: "PEDAGÓGUSKÉPZÉS, PÁLYASZOCIALIZÁCIÓ"
PAP FERENC – TÓTH ETELKA: Bevezető
NESZT JUDIT: A pedagógusképzésben közreműködő gyakorlatvezető pedagógusok praxis kutatásának elméleti és módszertani háttere
FÜLÖPNÉ KÁNTOR JUDIT – NESZT JUDIT: A pedagógusképzésben közreműködő gyakorlatvezető pedagógusok praxisa, elkötelezettsége, szakmai értékei és nehézségei
ACKERMANNÉ KELŐ KAMILLA: A tanítóképzésben közreműködő gyakorlatvezető pedagógusok praxisa, elkötelezettsége, szakmai értékei és nehézségei
FÜLÖPNÉ KÁNTOR JUDIT: Az óvodapedagógus képzésben közreműködő gyakorlatvezető pedagógusok praxisa, elkötelezettsége, szakmai értékei és nehézségei
BARANYINÉ KASZÁS ILDIKÓ − SZARKA JÚLIA: Gyakorlatvezető kisgyermeknevelők szakmai hivatástudata – A hallgatók képzésében résztvevő csecsemőgondozók és kisgyermeknevelők munkájának értékei és nehézségei
BÁRDI ÁRPÁD – GOMBOS NORBERT: Az egészségnevelés megújítása a KRE PK pedagógusképzéseiben 1.0.
CSONTOS TAMÁS: Kétnyelvűség kisgyermekkorban
NEUMAYERNÉ STREITMAN KRISZTINA: Coaching szemlélet és a tanulási motiváció – támogatás az autonóm és önszabályozó tanulói identitás megszületésében
GALUSKA LÁSZLÓ PÁL: Benedek Elek mesenyelve
VALLENT BRIGITTA: De mi az a plajbász? Benedek Elek mesevilágának szókincséről – Szókincsvizsgálat 4. osztályos tanulók körében
- 2. szám: "AZ ÚR AJÁNDÉKA A GYERMEK"
FEHÉR ÉVA: Az óvodai irodalmi nevelésben utat törő játékos mesélési forma